Toimitusehdot

Yleistä

Sivusto www.proelinvoima.fi on Pro Elinvoiman (y-tunnus 2342164-1) kotisivu, joka myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Pidätämme oikeuden hintojen, postikulujen ja ehtojen muutoksiin.

Yrityksen osoite on Pro Elinvoima, PL 146, 303101 Tampere.

Toimitusaika

Tuotteet toimitetaan kahden viikon kuluessa tilauksen tekemisestä. Jos tuotteet on maksettu käyttäen etukäteismaksutapaa, toimitusaika on yleensä noin viikon.

Kestotilaukset

Tilaukset ovat kestotilauksia. Jatkossa saat uuden tuotteen tilausvahvistuksessa tilausvahvistuksen mainitsemin välein.

Voit milloin tahansa muuttaa kestotilaustesi tilausväliä. Otathan yhteyttä asiakaspalveluun.

Kestotilaus on voimassa toistaiseksi, kunnes irtisanot tilauksen tai palautat tuotteen. Jatkotilauksen voi perua milloin tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Lähetykset

Tuotteet toimitetaan pääasiassa kirjelähetyksinä. Saat ne tällöin suoraan postilaatikkoosi.

Pääosa tuotteista toimitetaan erillisinä lähetyksinä. Jos olet tilannut useampia tuotteita, saat todennäköisemmin useampia lähetyksiä.

Tilausten tekeminen

Tilausten käsittely
Tilaukset käydään läpi vastaanottamisen jälkeen. Jos tilauksessa havaitaan ongelmia, saatamme purkaa kaupan.

Tilausvahvistus
Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, kun olet tehnyt tilauksen. Siinä kerrotaan tarkemmat tiedot maksamisesta, kustannuksista sekä jatkolähetyksistä.

Palauttaminen

Avaamattomalla tuotteella on 14 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottamisesta. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme palautusohjeita varten.

Hintojen muutokset

Pro Elinvoima pidättää oikeuden tuotteiden sekä jatkolähetysten hintojen muutoksiin. Tästä ilmoitetaan asiakkaalle aina erikseen, ja asiakkaalla on tällöin oikeus peruuttaa kestotilauksensa.

Asiakaspalvelu

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kaikissa kauppaamme, tuotteitamme sekä asiakkuuttasi koskevissa kysymyksissä. Soita meille 09 4270 4433 tai lähetä sähköpostia asiakaspalvelu@proelinvoima.fi. Pyrimme vastaamaan viesteihin viimeistään seuraavana arkipäivänä, jos palvelussamme ei ole ruuhkaa.

Ongelmatilanteet

Tuotteen loppuminen
Joskus on mahdollista, että tuote loppuu suuren kysynnän tai toimitusvaikeuksien vuoksi tuote loppuu. Ilmoitamme sinulle sähköpostilla, jos toimituksissa syntyy merkittävää viivästystä.

Viallinen tai väärä tuote
Jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Jos lähetät sähköpostia, laitathan mukaan kuvan tuotteesta sekä eränumeron.

Erimielisyyksien ratkaiseminen
Jos meillä on erimielisyyksiä maksuista, lähetyksistä tai tuotteista, tahdomme ratkaista asiat. Jos erimielisyyksistä ei päästä selvyyteen, voit ottaa yhteyttä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Jos tästä ei ole apua, on mahdollista viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi).

Emme korvaa asiamieskuluja, koska yllä olevat tahot tarjoavat apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Huomiot

Ehtojen päivittäminen
Päivitämme ehtoja sitä mukaa kuin siihen löytyy tarvetta: huomaamme puutteita, keksimme uusia asioita tai muutamme toimintamallejamme. Sivun alalaidassa kerrotaan, milloin ehdot on viimeksi päivitetty.

Päivitetty 1.1.2021

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Tulevatko kaikki tilatut tuotteet samaan vahvistukseen?
Saat jokaisesta tilauksesta oman tilausvahvistuksensa.

Miksi tuotteemme tulevat yksittäispakkauksissa?
Tahdomme toimittaa tuotteet mahdollisimman helposti asiakkaalle kotiin.

Miten maksan tuotteen?
Tuotteissa toimituksen mukana tulee lasku, jolla voit maksaa tuotteen.

Milloin tilaukseni tulee?
Tuotteesi tulee yleensä kahden viikon sisällä tilauksesta.

Voinko seurata tilaustani?
Lähetämme kaikki toimitukset kirjepostina, joten niitä ei voi seurata.

Miten voin muuttaa laskun eräpäivää?
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.