Onko sinulla kysymyksiä, palautetta tai tarvitsetko apua tuotteen tai tilaamisen kanssa. Me asiakaspalvelussa autamme mielellämme.
Asiakaspalvelu:
09 4270 4433
(pvm/mpm)
(ma-pe 9-15)
asiakaspalvelu@proelinvoima.fi
Sarkiantie 409
38200 Sastamala
Y-tunnus: 2342164-1
USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Alta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin tuotteisiimmeja tilaamiseen liittyen. Selaile siis alaspäin ja löydä vastauksia kysymyksiisi. Mikäli et löydä tarvitsemaasi tietoa, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Miten tilaan?
Voit tehdä tilauksen täältä nettisivujemme kautta tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme maanantaista perjantaihin klo 9-15 puh. 09 4270 4433 (pvm/mpm) tai sähköpostitse haluamanasi ajankohtana asiakaspalvelu@proelinvoima.fi
Miten maksan tilaukseni?
Lasku saapuu tilauksen mukana eli maksat aina vasta tuotteen saatuasi.
Kauanko kestää, että saan tilaamani tuotteen?
Ensimmäinen tilaus saapuu noin kahden viikon kuluessa tilausajankohdasta. Jatkotoimitusten lähetyspäivän näkee aina edellisestä laskusta, josta sen voi kätevästi kirjata vaikka purkin kylkeen.
Kuinka usein tilaus saapuu?
Toimitusvälit ovat eri pituisia eri tuotteissa. Oletusasetuksilla seuraava lähetys saapuu automaattisesti silloin, kun edellinen purkki olisi suositellulla annostuksella ja käyttötahdilla lähes tyhjä. Toimitusväliä voi kuitenkin milloin tahansa säätää omaan tahtiin sopivaksi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voinko tilata tuotteita ilman kestotilausta?
Kehomme rakastaa säännöllisyyttä. Myös lisäravinteista saa parhaan mahdollisen hyödyn irti, kun niitä käyttää säännöllisesti. Olemme halunneet tehdä tämän Sinulle mahdollisimmat helpoksi. Sen vuoksi lähetämme uuden paketin ennen kuin edellinen loppuu. Näin säilytät myös hinnan ennallaan.
Mikäli tilaukseen on tarpeen kuitenkin tehdä muutoksia tai haluat kertaluontoisen lähetyksen, se onnistuu helposti asiakaspalvelumme kautta maanantaista perjantaihin klo 9-15 puh. 09 4270 4433 (pvm/mpm) tai sähköpostitse haluamanasi ajankohtana asiakaspalvelu@proelinvoima.fi
Miten perun tilaukseni?
Voit perua tilauksesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numerosta 09 4270 4433 (pvm/mpm) (arkisin klo 9-15) tai valitsemanasi ajankohtana sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@proelinvoima.fi
Mikäli haluat peruutuksen koskevan jo seuraavaa toimitusta, muistathan tehdä tilauksen lopetuksen viimeistään 14 pv ennen seuraavaa lähetyspäivämäärää, jonka voit tarkistaa edellisestä laskustasi.
Voinko muuttaa tilausväliä tai tauottaa tilaukseni?
Ehdottomasti! Asiakaspalvelijamme hoitavat asian kuntoon numerossa 09 4270 4433 (pvm/mpm) (arkisin klo 9-15) tai valitsemanasi ajankohtana sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@proelinvoima.fi
Mikäli haluat muutoksen koskevan seuraavaa toimitusta, muistathan tehdä ilmoituksen meille viimeistään 14 pv ennen seuraavaa lähetyspäivää, jonka voit tarkistaa edellisestä laskustasi.
Voiko tuotteita tilata ulkomaille?
Toimitamme lähetykset tällä hetkellä vain Suomeen.
Mitä toimitustapaa käytätte?
Lähetämme kaikki tuotteet kirjepostina. Saat ne siis kätevästi suoraan omaan postilaatikkoosi.
Voinko seurata tilaukseni toimitusta?
Lähetämme toimitukset kirjepostina, jolloin tuotteet saapuvat suoraan omaan postilaatikkoosi. Kirjepostia ei valitettavasti ole mahdollista seurata.
Miten palautan tilaukseni?
Avaamattoman tuotteen voi palauttaa ilmaisena asiakaspalautuksena 14 vuorokauden kuluessa tilauksen peruutuksesta. Kuluttajasuojalain mukaisesti voit purkaa kaupan 14 päivän sisällä. Harkinta-aika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden pitää olla käyttämättömiä. Alla ohjeet palautusta varten:
- Kirjaa pakkauksen päälle ”palautustunnus: 674808” sekä ”ASIAKASPALAUTUS”.
- Ruksaa oma nimesi ja osoitteesi yli ja tiputa paketti Postin oranssiin kirjelaatikkoon.
- Lasku tulee olla pakkauksen mukana.
Reklamaatiotapauksissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, joka käsittelee palautuksen tapauskohtaisesti. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9-15 numerossa 09 4270 4433 (pvm/mpm) tai valitsemanasi ajankohtana sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@proelinvoima.fi
Tarkemmat palautusehdot näkee toimitusehdoista.
Onko palautus maksullinen?
Palautus on asiakkaalle aina maksuton.
Mitä teen, jos saamani tilaus on viallinen?
Korvaamme toki tuotteen uudella, jos se ei ole laadultaan ensiluokkainen. Otathan reklamaatiotapauksissa yhteyttä asiakaspalveluumme 09 4270 4433 (pvm/mpm) (arkisin klo 9-15) tai valitsemanasi ajankohtana sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@proelinvoima.fi
Miten voin muuttaa laskun eräpäivää?
Laskuun liittyvistä asioista voit tiedustella asiakaspalvelustamme, jossa kaikki hoituu kätevästi yhdestä numerosta 09 4270 4433 (pvm/mpm) (arkisin klo 9-15) tai valitsemanasi ajankohtana sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@proelinvoima.fi
Miksi tuotteet tulevat yksittäispakkauksissa?
Yksittäispakkaukset mahdollistavat tuotteiden toimituksen vaivattomasti suoraan kotiin. Toimituksiin on myös helppo tehdä muutoksia, kun tuotteet eivät ole sidoksissa toisiinsa.
Lisätäänkö tuotteen hintaan vielä postikulut?
Ei, sinun ei tarvitse huolehtia postikuluista, sillä toimitus on aina maksuton kaikille tuotteillemme. Toivottavasti ostokokemuksesi on mieleinen!
Paljonko tuotteessa on päiväystä jäljellä, kun saan sen?
Tuotteiden päiväykset vaihtelevat hieman lähetyserästä ja tuotteesta riippuen, mutta aina on päiväystä sen verran jäljellä, että sen ehtii hyvin käyttämään suositellulla käyttötahdilla loppuun asti. Tätä ei siis tarvitse murehtia.
Voiko ravintolisäpurkin laittaa muovinkierrätykseen?
Kyllä voi! Purkkien muovi on valmistettu 05-PP polypropeenista, joka soveltuu sekä muovinkierrätykseen että energiajätteeksi.
Miten hävitän vanhaksi menneen ravintolisän?
Vitamiinit, ravintolisät ja luontaistuotteet voidaan laittaa kotitalouksien biojätteeseen tai poltettavaan jätteeseen, sillä ne eivät ole vaarallista jätettä.
Sopivatko tuotteet yhtä aikaa käytettäviksi?
Kyllä! Olemme ottaneet jo ravintolisien valikoimaa rakentaessamme huomioon, että tuotteet sopivat myös samanaikaiseen käyttöön. Voit siis huoletta tilata juuri haluamasi tuotteet!
Missä ravintolisät on valmistettu?
Tällä hetkellä valikoimastamme löytyy kapseli- ja tablettimuotoisia ravintolisiä, jotka on valmistettu korkealaatuisissa tehtaissa Suomessa tai Norjassa.
Mistä tiedän, että tuotteet ovat turvallisia?
Mikä on EFSA?
Mitä vuorokautisen saannin vertailuarvo tarkoittaa? Miksi prosentit ovat joissakin tuotteissa todella suuria?
Vuorokautisen saannin vertailuarvo on virallisten ravitsemussuositusten mukainen määrä vaikuttaville aineille päivittäin. Päiväsaantisuositukset kertovat, millaisilla määrillä voidaan ehkäistä puutostilat. Kyseessä ei siis ole turvallisen käytön yläraja. Ravintolisissämme on pyritty optimaalisiin määriin ottaen huomioon aineiden imeytyvyys ja olemassa oleva tutkimustieto terveyttä parhaiten edistävistä annoksista. Esimerkiksi B-vitamiineja on joissakin tuotteissamme moninkertaisesti vertailuarvoon nähden, koska tällä määrällä varmistetaan maksimaalinen hyöty. B-vitamiinit ovat myös vesiliukoisia eivätkä kerry elimistöön, joten tuotteiden käyttö on täysin turvallista.
Onko Pro Elinvoiman D-vitamiini eläinperäistä?
D-vitamiinikapseleiden gelatiini on peräisin naudasta ja on siis eläinperäistä. Myös valmisteen D3-vitamiini on valmistettu lampaan villan lanoliinia hyväksi käyttäen, joten sekin on eläinperäistä.
Onko Pro Elinvoiman D-vitamiini synteettistä?
D3-vitamiinia valmistetaan teollisesti jäljittelemällä sen luonnollista muodostumista. Lampaanvillan rasvasta eristettyä 7-dehydrokolesterolia säteilytetään ultraviolettisäteilyllä, jolloin siihen muodostuu D3-vitamiinia. D-vitamiini valmistetaan siis keinotekoisesti, joten siinä mielessä se on synteettistä, mutta valmis D-vitamiini on samaa ainetta, jota muodostuu ihossammekin auringon vaikutuksesta.
Onko D-vitamiinilisä tarpeen myös kesällä?
Jos kesällä ottaa paljon aurinkoa ja syö ruokaa, jossa on jonkin verran D-vitamiinia, ei perusterve ihminen tule kärsimään vakavasta D-vitamiinin puutoksesta ja voi näin pitää taukoa D-vitamiinilisän käytöstä. Toisaalta, jos auringon vaikutus jää vähäiseksi esimerkiksi peittävien vaatteiden, asianmukaisen aurinkosuojan, sisätiloissa oleskelun tai kehnon sään vuoksi, voi olla syytä ottaa D-vitamiinilisää myös kesällä. Ikäihmisten D-vitamiinintarve on suurempi kuin nuorempien, koska heidän iho ei enää tuota D-vitamiinia niin tehokkaasti. Näin ollen D-vitamiinilisä on viimeistään 75-vuoden iästä eteenpäin suositeltavaa ympärivuotisesti.
Sopiiko Pro Elinvoiman D-vitamiini myös lapsille?
Voimme suositella 50 µg D-vitamiinia lapsille noin 11 vuoden iästä alkaen.
Voiko Hiusvita- ja Omega-3 -ravintolisiä syödä yhtä aikaa?
Kyllä voi!
Kuluttaja-arviot
Varmistamme, että tuotteiden arviot ovat peräisin asiakkailta, jotka ovat ostaneet tuotteet. Ne on saatu suoraan asiakkailta asiakaspalvelumme kautta (tai asiakkailta, jotka ovat vastaanneet tuotetyytyväisyyskyselyihin tai arviointipyyntöihin). Joidenkin uusien tuotteiden kohdalla voimme pyytää valittuja ennakkokäyttäjiä antamaan rehellisen palautteensa tuotteesta. Positiivisen arvion antaminen ei ole tällöin tuotteen saamisen ehtona.
Kuluttajapalautteet pyydetään sähköpostilla tilauksen tehneiltä asiakkailta, joten voidaan varmuudella tietää, että henkilö on todella tehnyt ostoksen. Samoin palautteita voidaan saada yleisesti asiakaspalvelun sähköpostiin, jolloin henkilön asiakkuus tarkistetaan.